Skriv i gjesteboken   Tilbake til alina og mamma sin lille sia!

NavnGudmor Mayabitta
Dato2008-02-20
MeldingHeia Alina og mammaen!

Så masse fine bilder av ei nydelig prinsesse!
Morsomt å se at ho kan bruke så mange av Andrea sine gamle klær smilie


NavnHanne
Dato2008-01-09
MeldingHeisann smilie Koselig å se så mange flotte bilda av gudmor si lille pia, som snart e så stor at ho skal begynne i bhg. Blir spennanes! Skal hilse til Alinapia fra lillekjæresten. Han ligg ved puppen mens mamma pumpe. for da kommer melka så mye lettere ut. Nu e han visst mett, for nu syng og bable han massesmilieIkke så enkelt å komme på besøk om dagan, for GR bruke bilen på jobben, men skal se ka vi får til. klem& kos


NavnGeir-Rune Hansen
Dato2007-11-29
Stedclick picture for more information
MeldingVisst e æ same.. Æ e en sånn säpmi Extended edition. Forlenget i alle ledd. ja æ sa alle ledd. Er så pass forlenget at æ ikke har grav på å græve såm dåkker andre sæpmi foelki. Språket er det desverre værre med. Men vi prøver å prøver..
smilie smilie


NavnGeir Rune
Dato2007-11-26
Stedclick picture for more information
MeldingBuores, na mo mænne? jå jå oile loile.. Kor de går med dåkker bokselappan??
Ja ja æ vet æ e sånn wanna be sappmelas eller kossn de skrives.. Æ kan nu være dyslektikerfinn iallefall smilie
DU FÅR HILSE HAN DER LAFFEN ME LOFFEN... Å HO LILLE ALEINA.... FRA HAN RISTACCI ELLER KOSSN D SKRIVES... smilie smilie


Navnhilde
Dato2007-11-25
MeldingSå flink du har vært smilie æ blir no ikke å komme til tana i praksis,skal til harstadsmilie Veldig artig me ei sånn her sia da kan man jo se ka dk holde på me om dagansmilie smilie


Navnsiv r.
Dato2007-11-25
Stedclick picture for more information
Meldingtest!!


Navntest
Dato2007-11-25
Stedclick picture for more information
Meldingtesting testing!!


Side 2 av 2 < 1 2