| Dato | 2009-02-12 |
| Sted | |
| Melding | Heisann Innom å ser på bloggen dåkkers, muligens så trænge æ å se kordan dåkker erfarene bloggera gjør det hær.... Flink e dåkker! Klæmma fra Trine |
| Dato | 2009-01-02 |
| Sted | |
| Melding | Kære alle tre1 Rigtig godt nytår til jer! Det er en meget fin stjernekaster, Alina har! Vi glæder os til 1.februar! Kærligst Knud og Kirsten. DK. ![]() |
Privat Melding lagt til 2008-11-12 |
Privat Melding lagt til 2008-10-02 |
| Dato | 2008-03-30 |
| Sted | |
| Melding | Heiia går det bra med lille alina<3 Hilsen Rebecca ![]() |
| Dato | 2008-03-23 |
| Melding | Heia! Så flott blogg! Æ ska si dokker e flink - har tenkt på det mange ganga, men det har liksom aldri blidd nokka av. Nu e vi tilbake i Vadsø etter to daga i Austertana. Litt dårlig plass i herberget, når CG med familie e på hytta, så vi bodde litt både her og der. Må nok etterhvert skaffe oss våres egen hytte. Håper vi sees snart! |
| Dato | 2008-03-06 |
| Sted | |
| Melding | Heja kor shønn ho lille Alina ![]() |
| Dato | 2008-03-05 |
| Sted | |
| Melding | Aften.. dere er flinke til å oppdatere.. .Rock on.. keep up det good work.. ![]() |